Regulamin
OGÓLNE WARUNKI DLA KLIENTÓW
Lumars Invest BV, działająca pod nazwą MyDailyFood (zwana dalej MyDailyFood) z siedzibą pod adresem 3723 Guigoven, Kasteelstraat 7, jest zarejestrowana w Crossroads Bank for Enterprises (CBE) pod numerem 0729.812.558. Serwis MyDailyFood jest dostępny za pośrednictwem jej strony internetowej: www.mydailyfood.pl i za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: .
Tylko te warunki mają zastosowanie w relacji między MyDailyFood a Klientem, których akceptację potwierdza on podczas składania Zamówienia. Jeśli wyraźnie pisemnie preferowane jest odstępstwo od niniejszych warunków lub umowy specjalnej, niniejsze warunki będą co najmniej nadal obowiązujące jako w dodatkowe. Umowa dotycząca zakupu i dostawy produktów z Oferty zawierana jest pomiędzy Klientem a odpowiednią Restauracją. MyDailyFood nie ma kontroli nad działaniami lub zaniechaniami restauracji.
Niniejsze warunki mają zastosowanie tylko do usług. MyDailyFood nie odpowiada za Ofertę Restauracji. Do Oferty mają zastosowanie ogólne warunki Restauracji.
Niniejsze „OGÓLNE WARUNKI KLIENTA” dotyczą relacji pomiędzy MyDailyFood a Klientami. Restauracje nazywamy „restauracjami z warunkami ogólnymi”.
Artykuł 1: Definicje
Oferta: oferta produktowa i usługowa Restauracji, które Klient może zamówić, zakupić i odebrać za pośrednictwem Platformy w Restauracji.
Zamówienie: zamówienie złożone przez Klienta za pośrednictwem Platformy w Restauracji, składające się z wybranych przez Klienta pozycji z Oferty.
Usługodawca: Lumars Invest BV (działająca pod nazwą MyDailyFood), z siedzibą pod adresem 3723 Guigoven, Kasteelstraat 7.
Klient: osoba fizyczna lub prawna, która składa Zamówienie za pośrednictwem Platformy.
Umowa: umowa pomiędzy Klientem a Restauracją w zakresie zakupu i odbioru lub dostawy Zamówienia, zawierana za pośrednictwem Platformy i Usługi.
Platforma: witryna (y), aplikacje, narzędzia, kioski i inne urządzenia oraz kanały MyDailyFood oraz firm stowarzyszonych i partnerów biznesowych, na których udostępniana jest Usługa.
Restauracja: firma, która przygotowuje i sprzedaje posiłki, napoje i podobne artykuły oraz korzysta z Platformy MyDailyFood do zawierania i opłacania Umów.
Informacje o Restauracji: informacje dotyczące Restauracji obejmujące m.in. dane firmy i dane teleadresowe, informacje ogólne, asortyment (dania, dodatki, opcje i napoje), ceny poszczególnych produktów (w tym VAT), logo firmy, materiały graficzne, obszar dostawy ( w tym podmioty powiązane, takie jak firmy i szkoły), koszty dostawy i minimalne kwoty zamówienia.
Usługa: usługi i / lub działania komercyjne oferowane przez Usługodawcę Klientowi, w tym między innymi publikacja Oferty, ułatwianie zawierania Umów między Restauracją a Klientem oraz przekazywanie Zamówienia składane przez Klienta do wskazanej Restauracji.
Artykuł 2: Zastosowanie
Aktualne ogólne warunki mają zastosowanie wyłącznie do Usługi, w stosunku umownym istniejącym między Usługodawcą a Klientem. MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za Ofertę. Do Oferty mają zastosowanie ogólne warunki Restauracji.
Korzystając z Usługi, Klient nieodwołalnie oświadcza, że zgadza się z aktualnymi warunkami ogólnymi.
Artykuł 3: Zawarcie umowy
3.1 Umowa zostaje zawarta z chwilą złożenia przez Klienta Zamówienia za pośrednictwem Platformy MyDailyFood i zaakceptowania Oferty Restauracji. Restauracja odpowiada za wykonanie Umowy. MyDailyFood nie jest stroną Umowy, a jej odpowiedzialność jest wyraźnie ograniczona wyłącznie do wykonania Usługi i nie obejmuje w żadnym przypadku wykonania Umowy, która istnieje wyłącznie między Klientem a Restauracją. MyDailyFood wyłącznie organizuje realizację Umowy pomiędzy Klientem a Restauracją. Restauracja upoważnia MyDailyFood do zawierania Umów w jej imieniu. Klient jest związany Zamówieniem i nie jest uprawniony do zwrotu pieniędzy, z wyjątkiem przypadku anulowania przez Restaurację zgodnie z artykułem 6 poniżej.
3.2 Klient przyjmuje do wiadomości, że składając Zamówienie, w momencie moment, w którym Klient dokonuje ostatecznego Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zapłać”, zostaje zawarta bezpośrednia Umowa pomiędzy Restauracją a Klientem w zakresie dostawy i odbioru zamówionej Oferty, jej aktualności i poprawności. Z chwilą zawarcia Umowy powstaje obowiązek zapłaty przez Klienta wobec Restauracji.
3.3 MyDailyFood wykorzysta tę Platformę do rejestracji Zamówień złożonych przez Klienta i przekazania ich do odpowiedniej Restauracji, a także do otrzymania płatności za Zamówienie i przekazania jej do Restauracji. Restauracja upoważniła MyDailyFood do otrzymywania płatności online od Klienta w imieniu Restauracji. Cena zakupu jest tym samym pobierana przez MyDailyFood w imieniu Restauracji.
3.4 Klient może wywiązać się ze swojego zobowiązania płatniczego za pomocą płatności online za pośrednictwem Platformy i po opłaceniu Zamówienia za pośrednictwem Platformy nie będzie już więcej obciążany przez Usługodawcę i Restaurację żadnymi dalszymi kosztami.
3.5 Po otrzymaniu Zamówienia MyDailyFood potwierdzi Zamówienie drogą elektroniczną Klientowi za pośrednictwem Platformy. Klient może zapoznać się ze wszystkimi informacjami o dostarczonych i anulowanych Zamówieniach, a także przyszłych Zamówieniach w przejrzystym specyfikacji na swojej stronie profilu. Zamówienia są ważne tylko wtedy, gdy są widoczne na stronie profilu Klienta. Dokładna lokalizacja na stronie profilu Klienta, w której można znaleźć informacje o zamówieniu, a także możliwość anulowania Zamówienia, będzie wyraźnie widoczna za każdym razem, gdy Klient złoży Zamówienie. Aby nie obciążać codziennych obowiązków Klienta oraz mając na uwadze łatwość dostępności informacji o zamówieniach składanych przez Klienta, nie zostanie wysłana żadna wiadomość e-mail w celu potwierdzenia Zamówienia przez Klienta.
3.6 Umowa może zostać wykonana przez Restaurację tylko wtedy, gdy Restauracja posiada prawidłowe i pełne dane kontaktowe Klienta. Klient musi je wypełnić podczas rejestracji i składania zamówienia oraz musi niezwłocznie zgłosić nieścisłości lub niekompletność MyDailyFood i Restauracji.
3.7 W celu zagwarantowania prawidłowego funkcjonowania Usługi i Umowy, Klient musi być obecny we wskazanym przez siebie miejscu o wskazanej przez niego godzinie w celu odebrania posiłku. Ten czas zostanie mu przekazany po złożeniu Zamówienia i dokonaniu płatności za pośrednictwem strony profilowej Klienta zgodnie z art. 3.5.
3.8 Jeśli Klient chce uzyskać więcej informacji o swoim posiłku lub statusie swojego zamówienia, skontaktuje się z Restauracją bezpośrednio telefonicznie.
3.9 Jeśli Klient zdecyduje się odebrać osobiście Zamówienie, musi być obecny w wybranym przez siebie czasie w miejscu odbioru Restauracji, które jest wyświetlane na Platformie MyDailyFood.
3.10 MyDailyFood publikuje Ofertę Restauracji na swojej Platformie, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Restauracje. MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za treść Oferty i informacje Restauracji na Platformie. Ponadto, jeśli dotyczy, do Oferty mają zastosowanie ogólne warunki Restauracji. Restauracja może używać składników i dodatków do posiłków i napojów, które mogą powodować alergie i nietolerancje. Klient jest świadomy tego, że Restauracja może używać do posiłków i napojów składników i dodatków, które mogą powodować alergie i nietolerancje. Jeżeli Klient jest uczulony na określone produkty spożywcze, zalecamy kontakt telefoniczny z Restauracją w celu uzyskania aktualnych informacji o alergenach przed złożeniem Zamówienia. Wskazanie alergenów w potrawach ma charakter orientacyjny, a MyDailyFood nigdy nie gwarantuje ich dokładności.
3.11 MyDailyFood publikuje na swojej Platformie informacje o Restauracji, które są niezbędne w kontekście Zamówienia, w taki sposób, aby były one czytelne i zrozumiałe dla Klienta. Wszystkie informacje Restauracji są wyświetlane w taki sposób, aby dla Klienta było jasne, jakie jego prawa i obowiązki są związane z przyjęciem Oferty.
3.12 Klient wyraźnie akceptuje fakt, że ceny stosowane w Ofercie za pośrednictwem Usługi mogą różnić się od cen stosowanych na miejscu w Restauracji.
3.13 Odpowiednia Restauracja zaopatrująca zastrzega sobie prawo do wysłania swoim Klientom wielu Zamówień w jednym pakiecie, przy czym gwarantuje ich świeżość i jakość Zamówienia.
3.14 Przed przekazaniem Zamówienia Restauracja może poprosić o identyfikację Klienta, jeżeli Zamówienie zawiera wyroby alkoholowe lub inne produkty z ograniczeniem wiekowym. Jeśli Klient nie może poprawnie zidentyfikować się lub nie spełnia minimalnych wymagań wiekowych, Restauracja odmówi przekazania Klientowi odpowiednich produktów. W takim przypadku Klient nie musi dokonywać żadnych płatności i nie dochodzi do zawarcia umowy kupna.
3.15 MyDailyFood za Klienta uważa każdą osobę fizyczną lub prawną, która złożyła Zamówienie za pośrednictwem Platformy, chyba że wyraźnie stwierdzono, że działa ona w imieniu osoby trzeciej i pod warunkiem, że nazwa, adres i numer firmy tej osoby trzeciej są przekazane MyDailyFood. Osoba, która składa Zamówienie na osobę prawną, zobowiązuje się solidarnie z osobą prawną, w której imieniu działa.
Artykuł 4: Siła wyższa
MyDailyFood nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za opóźnienia lub wady w wykonaniu Umowy, jeśli te opóźnienia lub wady są wynikiem nieprzewidzianych faktów lub okoliczności, które wykraczają poza jego kontrolę, takich jak, ale nie wyczerpująco: zniszczone lub zablokowane ulice, wojny, pożar , opóźnienia na drogach, inwazje, mobilizacje, konfiskaty, embargo, bunty, rewolucje, powstania, wojny domowe, klęski żywiołowe i strajki. Strony zgadzają się, że wirusy lub inne błędy wynikające z nieautoryzowanego dostępu do serwisu są uznawane za przypadki siły wyższej. MyDailyFood ma prawo do zakończenia świadczenia usług bez dalszej rekompensaty dla Klienta.
Artykuł 5: Własność intelektualna
Dokumenty przekazane Klientowi przed lub po zawarciu Umowy są chronione prawem autorskim i pozostają własnością MyDailyFood. Nie mogą być używane, kopiowane ani powielane przez Klienta bez zgody MyDailyFood. Klient jest zobowiązany do poszanowania praw własności intelektualnej, które przysługują produktom i usługom, z których korzysta MyDailyFood i jej partnerzy na stronie internetowej, zgodnie z polskim i europejskim ustawodawstwem obowiązującym w tym obszarze.
Artykuł 6: Odstąpienie od umowy
6.1 Ze względu na nietrwałość Oferty Restauracji Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Anulowanie Zamówienia przez Klienta jest możliwe tylko wtedy, gdy Restauracja wyraźnie wskaże, że anulowanie Zamówienia przez Klienta jest możliwe.
6.2 W ograniczonej liczbie przypadków Restauracja ma możliwość rozwiązania Umowy po złożeniu zamówienia i opłaceniu go przez Klienta. Przykładowo, jeżeli Oferta nie jest już dostępna, istnieje uzasadnione podejrzenie oszustwa lub nadużycia kodów rabatowych, Klient podał nieprawidłowe informacje, podał inne dane kontaktowe, jeżeli istnieją podstawy do wątpliwości co do poprawności lub autentyczności złożonego Zamówienia lub jeżeli występuje siła wyższa.
6.3 MyDailyFood ma prawo odmówić Zamówienia i anulować Umowę w imieniu Restauracji, jeśli istnieją uzasadnione wątpliwości co do poprawności lub autentyczności Zamówienia lub danych kontaktowych.
6.4 Nie wykluczając innych dróg odwoławczych, MyDailyFood może zawiesić lub zamknąć konto, jeśli okaże się, że (w następstwie wyroku, transakcji, czynu lub śledztwa policyjnego, przestępstwa ubezpieczeniowego lub informacji uzyskanych od strony trzeciej) Klinet jest zamieszany w działaniach dotyczących oszyustwa związanych ze stroną.
6.5 Jeśli Klient złoży fałszywe Zamówienie, nadużywa kodów rabatowych lub przekaże je bezprawnie osobom trzecim, nie dokona płatności lub nie jest obecny w miejscu dostawy lub odbioru w celu odebrania Zamówienia lub w inny sposób nie wywiązuje się z jego zobowiązań wynikających z umowy MyDailyFood może podjąć decyzję o odrzuceniu obecnych i przyszłych Zamówień danego Klienta.
6.6 Jeśli MyDailyFood anuluje zamówienie, które zostało już opłacone, Platforma automatycznie prześle tę kwotę do Portfela internetowego Klienta. Klient może wówczas nadal zażądać za pośrednictwem Usługodawcy przelewu tej kwoty z powrotem na numer konta, z którego została dokonana pierwsza płatność. Jeśli kwota w portfelu online składa się z kwot z anulowanych zamówień, koszty transakcji z tym związane mogą zostać potrącone.
Artykuł 7: Reklamacje i odpowiedzialność
7.1 Jeżeli Klient posiada reklamację dotyczącą Oferty, Zamówienia lub Umowy, musi zwrócić się wyłącznie do Restauracji, z którą zawarł bezpośrednią Umowę. Restauracja ponosi wyłączną odpowiedzialność za Ofertę i wykonanie Umowy, MyDailyFood może pełnić jedynie rolę pośrednika. MyDailyFood robi wszystko, co możliwe, aby sprawdzić i dostosować się w razie potrzeby.
7.2 Jeśli Klient ma skargę dotyczącą Usługi, przekaże ją tak szybko, jak to możliwe, pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, do MyDailyFood, która odpowie w rozsądnym terminie. MyDailyFood stara się rozpatrzyć reklamację tak szybko, jak to możliwe, ale najpóźniej w ciągu dwóch tygodni roboczych.
7.3 Jeśli Klient złoży skargę do Restauracji i / lub Usługodawcy, Klient opisze te skargi w sposób pełny i jasny do zrozumienia.
7.4 MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za dostępność Platformy i nie gwarantuje, że usługa witryny nigdy nie zostanie przerwana. MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za wady, usterki lub problemy z komunikacją, ani za problemy z połączeniami, wiadomościami lub dostępem.
7.5 MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za treść Oferty i Informacje o Restauracjach na Platformie.
7.6 MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie Umowy przez Restaurację.
7.7 MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za wypadki, straty lub uszkodzenia komputerów klientów.
7.8 MyDailyFood ponosi odpowiedzialność tylko za szkody, które są bezpośrednimi i możliwymi do udowodnienia skutkami wady, którą można mu przypisać. MyDailyFood w żadnym wypadku nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za wszelkie inne formy szkód, takie jak przerwy w działalności, szkody spowodowane opóźnieniem i utracony zysk. Odpowiedzialność MyDailyFood jest w każdym przypadku ograniczona do kwoty równej wartości faktury bez podatku VAT za przedmiotowe zamówienie.
7.9 MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody spowodowane korzystaniem ze strony i / lub konsumpcją produktów, dodatkowo, ale o wykazie otwartym, za szkody bezpośrednie i pośrednie , z wyjątkiem szkód wynikających z własnego oszustwa lub rażącego błędu.
7.10 MyDailyFood nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia, które nie zostaną dostarczone, gdy minimalna kwota zamówienia (jeśli dotyczy to danej restauracji) nie zostanie osiągnięta.
7.11 Za każdym razem, gdy Klient zgłasza reklamację dotyczącą dostaw, opóźnień i / lub uszkodzonych produktów z Oferty Restauracji lub inne skargi dotyczące przebiegu usług, skarga ta musi być oparta na faktach i może być wykorzystana do celów prawnych. . MyDailyFood zastrzega sobie prawo do sprawdzania takich reklamacji w celu zagwarantowania Klientowi optymalnej Usługi i weryfikacji ich prawdziwości.
Artykuł 8: Prywatność
MyDailyFood przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z Oświadczeniem o ochronie prywatności. Klient wyraźnie wyraża zgodę na ten sposób przetwarzania danych osobowych.
Artykuł 9: Inne
Powyższe warunki ogólne w żaden sposób nie wpływają na wykonywanie przez MyDailyFood wszystkich innych praw ustawowych lub umownych, które przysługują mu. Nieważność jednego lub kilku postanowień niniejszych ogólnych warunków nie ma wpływu na stosowanie pozostałych postanowień. Jakiekolwiek niepowodzenie MyDailyFood w żądaniu wykonania postanowień niniejszych ogólnych warunków nie oznacza zrzeczenia się lub zrzeczenia się stosowania tego lub jakiegokolwiek innego postanowienia.
Restauracja nie może przenosić swoich praw i obowiązków wynikających z Umowy zawartej z MyDailyFood bez uprzedniej pisemnej zgody MyDailyFood. Wszelkie nieautoryzowane transfery będą prawnie nieważne.
W przypadku, gdy jedna lub więcej pozycji niniejszych warunków zostanie uznana za niezgodną z prawem, niewykonalną lub niemożliwą do zastosowania na mocy orzeczenia sądowego, wszystkie pozostałe części niniejszych warunków pozostaną w mocy.
W stosunkach między MyDailyFood a Klientem stosuje się wyłącznie prawo polskie. Wszelkie spory mogą być kierowane przez MyDailyFood do właściwych jego siedzibie sądów , bez uszczerbku dla prawa MyDailyFood do podjęcia kroków prawnych przed sądami właściwymi dla Klienta.