FAQ2020-11-24T10:17:22+01:00

FAQ

Odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania

A jeśli nie jestem zadowolony z dostawcy żywności?2020-11-03T10:56:04+01:00

Jeśli nie jesteś już zadowolony z obecnego dostawcy (ów) żywności, nie ma problemu, szukanie odpowiedniego produktu w Twoim regionie jest również częścią naszej usługi.

Możesz po prostu wskazać, jakie rodzaje żywności chcesz uwzględnić w asortymencie, my zajmiemy się resztą.

Co mogę kupić na platformie zamówień?2020-11-03T11:15:22+01:00

MyDailyFood jest przeznaczony głównie do prostego zamawiania jedzenia, ale jest też kategoria nie żywnościowa.

Na przykład, jeśli Twój sklep z posiłkami sprzedaje również czasopisma, ten produkt można łatwo dodać do oferty platformy zamówieniowej.

Co oznacza gwarancja 100% satysfakcji?2020-11-03T09:38:57+01:00

Nasza Gwarancja 100% satysfakcji.

Zawsze najpierw przeprowadzamy krótką prezentację, a następnie wszyscy w Twojej organizacji mogą w pełni jej funkcjonalności wypróbować platformę przez 30 dni.

Wciąż nie jesteś do końca przekonany? Nie ma problemu, ten okres jest całkowicie darmowy i nie musisz nic płacić!

Czy alergeny są uwidocznione są przy potrawach?2020-11-03T11:08:07+01:00

Wszystkie alergeny są starannie wymienione dla każdej potrawy i można je wyraźnie rozróżnić za pomocą oficjalnych symboli.
(Obowiązkiem dostawców jest zawsze prawidłowe wskazanie ich dla każdego produktu)

Na liście głównych alergenów, które mogą powodować nietolerancje lub alergie, znajduje się czternaście różnych substancji:

  1. Zboża zawierające gluten (pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz, pszenica khorasan / kamut)
  2. Skorupiaki
  3. Jajka
  4. Ryba
  5. Arachid
  6. Soja
  7. Mleko (w tym laktoza)
  8. Orzechy (migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, pekan, orzechy brazylijskie, pistacje i orzechy makadamia)
  9. Seler
  10. Musztarda
  11. Nasiona sezamu
  12. Dwutlenek siarki i siarczyn w stężeniach powyżej 10 mg SO2 na kilogram lub litr.
  13. Łubin
  14. Mięczaki
Czy często pojawiają się promocje na dania w MyDailyFood?2020-11-02T18:00:52+01:00

Tak, jest ich mnóstwo, ekskluzywnych  promocji dla wszystkich zarejestrowanych w MyDailyFood, są one wyraźnie wskazane w menu online.

Czy menu można dostosować do naszych potrzeb i życzeń?2020-11-03T10:06:46+01:00

Oczywiście całe menu jest przygotowywane na podstawie Państwa życzeń.

Jeśli nie chcesz pozwolić na dostawę smażonych potraw z powodu uciążliwego zapachu lub jeśli chcesz skupić się na zdrowej żywności, nie ma problemu.

Możesz także wybrać rodzaje kuchni, na które chcesz zezwolić, od lekkich kanapek po pizzę i kebaby.

Czy mogę grupować zamówienia według budynku lub klas do których chodzą uczniowie?2020-11-02T18:07:55+01:00

Tak, jest to całkowicie możliwe. Zamówienia mogą być dostarczane posortowane, aby każdy mógł szybko otrzymać swoje danie.

Czy mogę grupować zamówienia według lokalizacji lub działu?2020-11-02T18:08:52+01:00

Tak, jest to całkowicie możliwe. Potrawy mogą być dostarczane posortowane, aby każdy mógł szybko otrzymać zamówienie.

Czy mogę używać kart lojalnościowych?2020-11-03T09:42:26+01:00

Jeśli dostawcy wyrażą zgodę, jest to możliwe, jeśli składasz zamówienia za pośrednictwem MyDailyFood, możesz zbierać punkty, które możesz następnie wymienić na rabaty przy nowych zamówieniach.

Możesz zbierać punkty od każdego dostawcy i sprawdzić ile ich masz w przejrzystym ich podsumowaniu na osobistej stronie profilu.

Czy mogę używać MyDailyFood na smartfonie, tablecie lub iPadzie?2020-11-03T10:32:47+01:00

Zamawianie jest bardzo proste za pomocą własnego smartfona, tabletu, iPada, komputera osobistego lub kiosku do składania zamówień dostarczonego przez nas z dużym ekranem dotykowym.

Wszystko odbywa się online i możesz składać zamówienia, gdzie i kiedy chcesz.

Czy mogę założyć konto firmowe?2020-11-02T18:16:40+01:00

Oczywiście. Konta firmowe mogą być tworzone dla osób, które mogą zamawiać dania w imieniu firmy, np. kanapki obiadowe podczas spotkań lub wydarzeń.

Konto firmowe ma więcej opcji niż zwykłe konto, zarówno pod względem płatności, jak i asortymentu.

Czy mogę założyć konto szkolne?2020-11-02T17:13:29+01:00

Oczywiście. Konta szkolne mogą być tworzone dla osób, które mogą zamawiać dania obiadowe, kanapki w imieniu szkoły, podczas spotkań, zjazdów i imprez.

Konto szkolne ma więcej opcji niż zwykłe konto, zarówno pod względem płatności, jak i asortymentu.

Na przykład możesz zamówić kosze kanapkowe na spotkania za pośrednictwem tego konta i nie musisz korzystać z konta osobistego.

Czy mogę zapisać dania jako ulubione?2020-11-03T11:37:48+01:00

Co więcej, możesz ręcznie zapisywać dania jako ulubione, a MyDailyFood automatycznie śledzi Twoje preferencje dla każdego dania.

W końcu nasza platforma do zamówień została zaprojektowana do codziennego użytku przy jak najmniejszej stracie czasu.

Czy mogę zdecydować się na wyłącznie zdrową kuchnię?2020-11-02T18:04:58+01:00

Tak, oferta może być w pełni dostosowana do życzeń Twojej szkoły i zawierać wyłącznie zdrowe dania.

Wspólnie z uznanymi firmami cateringowymi w Twojej okolicy opracowujemy specjalny program żywieniowy zawierający zdrowe składniki. Ten program jest zawsze oparty na Twoich osobistych potrzebach i preferencjach Twojej szkoły.

Czy MyDailyFood można używać w systemie zmianowym?2020-11-03T09:29:33+01:00

To żaden problem, możliwe są wiele różnych terminów dostawy tego samego dnia.
Terminy dostaw mogą się różnić w zależności od dnia.

Czy otrzymam zniżki na zamówienia za pośrednictwem MyDailyFood?2020-11-02T18:23:18+01:00

Oczywiście! Od pewnej liczby zamówień dziennie dostawca żywności może przyznać rabaty każdemu, kto jest powiązany z Twoją szkołą lub firmą.

W zależności od dostawcy zwykle udzielana jest zniżka od 10% do 20% na wszystkie dania.

Czy płatność za pośrednictwem MyDailyFood jest bezpieczna?2020-11-03T11:19:12+01:00

Oprócz szybkości i łatwości użytkowania, bezpieczeństwo odgrywa również ważną rolę w płatnościach online.

Jeśli dokonasz zakupu za pośrednictwem MyDailyFood, Twoje dane zawsze pozostaną prywatne, konsumenci płacą bezpośrednio za pośrednictwem uznanych dostawców usług płatniczych.

Oprócz Twoich danych chronimy również Twoje zakupy! Jeśli więc nie otrzymasz tego, co zamówiłeś, możesz otrzymać zwrot pieniędzy.

Czy ponoszę dodatkowe koszty, jeśli składam zamówienia za pośrednictwem systemu MyDailyFood?2020-11-02T16:51:58+01:00

Nie, wręcz przeciwnie, często dostawcy żywności udzielają dodatkowych rabatów w stosunku do swoich normalnych cen detalicznych, a Ty możesz oszczędzać pieniądze na zakupach!

Czy są jakieś koszty związane z korzystaniem z usług MyDailyFood?2020-11-03T10:28:27+01:00

Z nami możesz wybierać spośród bardzo przystępnych cenowo rozwiązań w postaci pakietów, które są w pełni dostosowane do potrzeb Twojej firmy lub szkoły, z chęcią przejmiemy Twoje obciążenia zarządzania dostawą posiłków.

Ponieważ sami nie lubimy ukrytych kosztów, po uruchomieniu w MyDailyFood płacisz zgodnie z uzgodnionymi warunkami świadczenia usługi.

Co więcej, dzięki naszej gwarancji 100% satysfakcji nie musisz nic płacić, jeśli nie jesteś zadowolony, więc możesz bez problemu dać szansę, abyśmy mogli potwierdzić jakość naszych usług.

Czy są minimalne ilości zamówienia?2020-11-03T11:35:06+01:00

Twoja firma lub szkoła nie musi składać minimalnej liczby zamówień dziennie, aby móc dołączyć do MyDailyFood.

Dla kogo jest MyDailyFood?2020-11-03T10:10:27+01:00

Oferujemy wysokiej jakości usługi zarządzenia dostawą posiłków dla MŚP, dużych firm, szkół i urzędów.

Dlaczego i kiedy otrzymuję zniżki na moje zamówienia?2020-11-02T16:42:03+01:00

Dostawcy żywności często oferują zniżki na produkty, aby podziękować lojalnym klientom. Wszyscy w Twojej organizacji mogą się cieszyć tymi korzyściami.

Będziesz regularnie widzieć w swoim koszyku, że otrzymałeś fajne rabaty i dzięki temu możesz realizować niezłe oszczędności  na wszystkie swoje zakupy!

Dlaczego powinienem zapisać się do newslettera MyDailyFood?2020-11-02T16:47:48+01:00

Nie zapomnij zapisać się do naszego newslettera, możesz to zrobić podczas rejestracji lub zmienić to na swojej osobistej stronie profilu.

W ten sposób otrzymasz atrakcyjne rabaty od partnerów i dostawców oraz będziesz informowany o ciekawych dodatkowych funkcjach, które zostaną dodane później.

Gdzie mogę zobaczyć wszystkie złożone zamówienia?2020-11-02T17:02:21+01:00

Możesz łatwo znaleźć wszystkie swoje zamówienia w przejrzystym przeglądzie na osobistej stronie profilu.

Możesz na przykład sprawdzić, na które dni zamówiłeś dania.

Jak korzystać z usług MyDailyFood?2020-11-03T10:22:25+01:00

Bardzo łatwo, możesz skontaktować się z nami w dowolny z sugerowanych sposobów na naszej stronie kontaktowej.

Po otrzymaniu warunków korzystania z platformy podczas krótkiej wizyty Twoja szkoła lub firma może szybko podłączyć się do niej i cieszyć się wieloma korzyściami.

Jak mogę anulować zamówienia?2020-11-02T17:04:15+01:00

Po złożeniu zamówienia możesz je znaleźć na osobistej stronie profilu.

Tutaj możesz wyświetlić każde zamówienie i anulować je do określonej liczby godzin przed dostawą.
Okres anulowania jest zawsze wskazany u góry strony menu.

Nie martw się, zapłacona kwota zostanie automatycznie dodana do Twojego portfela online.

Jak mogę dostosować zamówienia?2020-11-02T17:08:36+01:00

Na przykład, czy chcesz wybrać inny sos czy zamówić więcej kanapek?

Zawsze możesz dostosować swoje zamówienia przed dokonaniem płatności, klikając ołówek obok zamówienia.

Jak mogę wybrać dostawców żywności?2020-11-03T10:36:03+01:00

Podczas osobistego spotkania możesz wskazać, u których dostawców żywności chciałbyś zamawiać, a my skontaktujemy się z nimi.

Jeśli obecnie nie przychodzi Ci do głowy żaden dostawca, nie ma problemu, szukanie odpowiedniego dostawcy w Twoim regionie jest również częścią naszej usługi.

Wystarczy wskazać, które kategorie potraw lub rodzaje kuchni chcesz uwzględnić w asortymencie, resztą zajmiemy się my.

Jak mogę złożyć zamówienie?2020-11-02T17:10:42+01:00

Możesz łatwo wskazać lokalizację, datę i godzinę dostawy, a następnie umieszczać potrawy pojedynczo w koszyku.

Na przykład możesz zamówić kanapki z wyprzedzeniem na wszystkie dni tygodnia, ewentualnie dostarczyć je do różnych lokalizacji, a następnie zapłacić za wszystko za jednym razem.

Jak można opłacić zamówienie?2022-01-03T21:43:45+01:00

W MyDailyFood możesz szybko i bezpiecznie zapłacić na różne sposoby:

  1. Przelewy24 (Polska)
  2. Karty kredytowe
    • MasterCard
    • VISA
    • American Express
  3. PayPal
  4. iDEAL (Holandia)
  5. Bancontact/Payconiq (Belgium)
  6. Apple Pay
  7. Karty Pełne lojalnościowe
  8. Portfel online
  9. Kody promocyjne
  10. W razie potrzeby opcje płatności można rozszerzyć
Jak przebiega dostawa posiłków?2020-11-03T11:32:41+01:00

Potrawy są sortowane i dostarczane w żądane miejsca i w wybranych przez Ciebie terminach w pojemnikach, które są dostosowane do transportu gorących lub zimnych produktów. Mogą być serwowane również w wybranych miejscach np. stołówkach szkolnych.

Pracujemy z wykorzystaniem modelu Pay&Drop, w którym dostawcy żywności po prostu przekazują pełne opakowania do Twojej recepcji i zabierają ze sobą puste opakowania w przypadku opakowań zwrotnych. Celem jest jak najmniejsza strata czasu na obsługę zamówienia w Twojej firmie lub szkole.

Kiedy mogę złożyć zamówienie?2020-11-03T11:36:11+01:00

Możesz złożyć zamówienie w dowolnym miejscu i czasie, wszystko, czego potrzebujesz to inteligentne urządzenie (telefon komórkowy, iPad, tablet, komputer, …) i połączenie z Internetem.

Kto może składać zamówienia za pośrednictwem MyDailyFood w mojej firmie?2020-11-02T18:12:41+01:00

Platforma jest bardzo przyjazna dla użytkownika i zaprojektowana w sposób zapewniający jej dużą wydajność, aby zarówno pracownicy, jak i odwiedzający mogli łatwo złożyć zamówienie.

Kto może składać zamówienia za pośrednictwem MyDailyFood w mojej szkole?2020-11-02T18:15:06+01:00

Platforma jest bardzo przyjazna dla użytkownika i zaprojektowana w sposób zapewniający jej dużą wydajność, aby uczniowie i nauczyciele, a także odwiedzający mogli łatwo złożyć zamówienie. Jeśli uczniowie są zbyt młodzi, aby składać zamówienia, rodzice mogą to przejąć i zaplanować to dla swoich dzieci.

O jakiej porze dnia dostarczane są zamówienia?2020-11-02T18:17:34+01:00

Czas dostawy ustalany jest w porozumieniu z dostawcami żywności, jest tu wiele opcji.

W jaki sposób gwarantowana jest jakość żywności?2020-11-02T18:20:13+01:00

Współpracujemy tylko z dostawcami żywności, którzy spełniają surowe normy higieny i jakości.

Po otrzymaniu niezadowalającej jakości dania można w bardzo łatwy sposób zażądać zwrotu pieniędzy za pośrednictwem platformy zamówień.

Jeśli dostawca nie spełnia już Twoich standardów, nasz zespół poszuka dobrej alternatywy.

W jakich miastach mogę dołączyć do MyDailyFood?2020-11-02T18:21:32+01:00

Z platformy do zamówień MyDailyFood można obecnie korzystać w całej Belgii, Holandii i Polsce.

Nasz przedstawiciel z przyjemnością zaplanuje wizytę na miejscu, aby poznać Twoje potrzeby i życzenia.

Zapomniałem hasła, co teraz?2020-11-02T16:50:22+01:00

Możesz kliknąć „Zapomniane hasło” na stronie logowania.
Za pomocą otrzymanego linku możesz łatwo ustawić nowe hasło za pomocą zarejestrowanego adresu e-mail.

Masz pytania? Kliknij tutaj
Przejdź do góry